• Fri fragt ved køb over 500 dkk
  • Din bestilling sendes inden for 1-3 arbejdsdage
  • 30 dages returret på dit køb


Returnering & ombytning


Fortrydelsesret/Åbent køb

Du har 30 dages åbent køb/fortrydelsesret, når du handler i vores butikker eller på borjes.dk. Du skal kunne fremvise en kvittering. Tidspunktet for åbent køb/fortrydelsesret gælder fra det tidspunkt, du har modtaget varen.

Returfragt koster 90 dkk. Kontakt kundeservice for at bestille/købe en returfragtseddel.

Åbent køb/fortrydelsesret gælder ikke for bestillingsvarer, specialordrer, undertøj, foder, fodertilskud, gavekort eller varer med broderier.

Tilbagebetaling i forbindelse med åbent køb/fortrydelsesret sker via den betalingsmetode, der blev anvendt ved det oprindelige køb. Vi forbeholder os retten til at fratrække et beløb svarende til den pågældende værdiforringelse, hvis den returnerede vare enten ikke er ren eller i oprindelig stand.

Ved uafhentede pakker opkræver vi et administrationsgebyr på 200 dkk.

Retur/bytte via post

Ønsker du at foretage en ombytning eller returnere en vare med posten, skal du sende det ubrugte produkt i den originale emballage med en yderemballage. Den udfyldte returseddel skal altid vedlægges. Du finder den på bagsiden af følgesedlen. Ved returnering/ombytning er du som kunde ansvarlig for fragten. Vi forbeholder os retten til at foretage fradrag i det refunderede beløb for eventuelle værdiforringelser, hvis produktet ikke er i original stand.

Retur/bytte i butik

Ønsker du at bytte eller returnere et produkt i en af vores butikker, er det gratis. Glem ikke at medbringe kvittering/følgeseddel, når du ønsker at returnere eller bytte varen i butikken.

Reklamation

Kontakt altid kundeservice, før du foretager en reklamation. Når du reklamerer en vare, skal den være vasket og rengjort. Vi behandler ikke reklamationer, hvor varen er snavset. Oplys altid kundenummer ved reklamation. Bemærk venligst, at det ikke er tilladt at tape/klistre labels direkte på den originale emballage. Hvis vi accepterer reklamationen, forbeholder vi os retten til i første omgang at reparere produktet, og hvis dette ikke er muligt, sender vi et nyt produkt.
Reklamationstiden kan variere.

Skulle en vare være fejlbehæftet, bedes du kontakte os. Vi bytter varen eller giver dig pengene tilbage. Fejlbehæftede varer omfatter ikke uheld, uagtsomhed eller en unormal brug.

Vi sender returlabels med betalt fragt, hvis reklamationen vel at mærke godkendes af kundeservice.

Garanti på sko og støvler med lynlås er gældende i 6 måneder.

I tilfælde af en tvist vedrørende en reklamation, anbefaler vi, at du kontakter Forbrugerklagenævnet. Vi følger altid nævnets anbefalinger.
 

Kontakt kundeservice